Candidatura 2015-2019

Candidatura 2015-2019

Un partit fet amb gent com tu

Un partit fet amb gent com tu

6 d’abr. 2011

Candidatura INDEPENDENTS PER SOLLANA (PAIS)


A continuació vos exposem la llista que els INDEPENDENTS PER SOLLANA presentaran a les pròximes eleccions municipals del 22 de maig. Es tracta d’un grup divers però complementari de persones, amb cares conegudes i sàvia nova, amb inquietuds i ganes per treballar pel poble, molt vinculades a Sollana per pertànyer ja alguns d’ells a diverses associacions i col·lectius que actuen desinteressadament pel benestar del municipi, altres amb llarga experiència en la gestió municipal, i d’altres relacionats amb el món de la cultura, educació, sanitat i serveis socials, i el món empresarial. Es tracta d’una llista plural en la que tots participen de les decisions, i que amb la teua ajuda i participació farem de Sollana i El Romaní, el municipi què volem.

Esta llista, encara que oficial, és provisional ja que ha de ser confirmada per la Juntes Electorals pertinents.

Candidatura Independents per Sollana (PAIS):
  1. Juan F. Benito Esteve
  2. Gauden Fernández Vanaclocha
  3. José A. Baldoví Roselló
  4. Cecilia Mª Corts Magraner
  5. Victòria Balaguer Vila
  6. Ricardo Natividad Rodrigo
  7. Joan Ribera Montaner
  8. Pau Córdoba Borràs
  9. Mª Dolores Ferrús Juan
  10. Mª Rosa Ribes Llopis
  11. Miguel Ferrando Argudo

SUPLENTS
  1. Enrique Marcial Vila Andrés
  2. Laura González Pérez
  3. Lluís Benito Nogueserola

8 comentaris:

  1. una lista electoral muy floja y muy poco carismatica, solo os deseo suerte, pero teniais que haber aprovechado la flojez del pp ,no vais por buen camino, falta juventud i encima los 3 primeros son hombres...

    ResponElimina
  2. carismatica para ti que es lo que tenemos ahora mismo?sean hombres o mujeres lo importante es que luchen por el pueblo,no por sus bolsillos e intereses como lo que hay ahora,que por cierto es mujer.

    ResponElimina
  3. A mi entender todos los partidos políticos intentan hacer sus listas de la mejor manera posible, cosa ya de por sí bastante compleja ya que el bipartidismo actual y los infonitos casos de corrupción hace que nadie quiere meterse en política para que no lo machaquen.

    Lo que sí estoy seguro es que la lista de ELS INDEPENDENTS está compuesta por gente que se ha demostrado capaz de gestionar, y sobretodo implicada en el pueblo y que ya trabaja para el pueblo. Respecto al carisma... obviamente es muy loable cuestionárselo pero todos los partidos políticos de Sollana deben mirarse el ombligo y preguntarse si son carismáticos sus representantes en las listas.

    ResponElimina
  4. lo de los candidatos es otro cantar, yo no voy en ninguna lista electoral,en las del 07 os vote y en estas me costara mucho hacerlo.
    soy joven y le veo falta de juventud a la vuestra. tambien he visto en otro grupo mas implicacion del resto de la lista, asi como mas union y mas proyectos pensando en el joven y los niños. Tambien he escuchado que si sacais algun concejal no sera vuestro cabeza de lista el que entre al ayuntamiento, porque no esta para eso y eso es engañar a la gente.solo me queda decir que es mi punto de vista y creo que el de algunos votantes vuestros tambien

    ResponElimina
  5. Muchas gracias por tus apreciaciones iniciales, intentaremos corregirlas.

    Sin embargo lo que dices en la segunda parte no es cierto. El cabeza de lista vive la política desde joven y su entusiasmo ha sido vital para presentar de nuevo la candidatura INDEPENDIENTE a las elecciones. Su intención es entrar en el gobierno del ayuntamiento sin dejar el cargo hasta el fin de la legislatura, a ser posible acompañado por el máximo número de acompañantes de su lista, por lo tanto no estamos engañando a nadie.

    ResponElimina
  6. Hola muy buenas noches, acabo de recibir un correo y una solicitud a mi facebook del partido ”Independents per sollana”, de todas maneras quería contestar algunos comentarios que escribieron aquí….. Sobre la flojedad de la lista del PP debo decirte que tienes toda la razón…..pero sobre que comentas que deberían incluir gente joven…..creo que estas equivocado, cuando se realiza una lista se realiza, para y por el bien del pueblo de Sollana, esta lista debe estar capacitada para poder llevar adelante nuestro pueblo, ya sea personal joven o con más experiencia…… de que sirve poner a 4 jovenes?? Yo te contesto, para atraer votos juveniles!! ….Y olé!! Pero no solo se trata de atraer votos, si no de implicación, capacidad, y dedicación, mucha gente debe primero arreglar su casa y después preocuparse por arreglar el pueblo, pero hay gente que quiere primero arreglar el pueblo y luego su casa…… estas cosas no se pueden hacer!!! La gente joven que se presentan en otros partidos políticos….se les ve mucha euforia…….pero el toro se torea desde el ruedo no desde la barrera. A todo esto quiero llegar a decirte que mucha gente joven, es para enganchar a la gente joven……oyyyy que casualidad el Psoe la gente joven está en la coletilla de la lista…….y el PP también que casualidad, del Bloc mes esperaba mucho mas, porque de que me ha servido mi voto a ellos? Que han realizado ellos? Solo se preocuparon por El Romani y de ir a gritar a los plenos!!!! ……y encima presentan ahora la lista……y hay demasiada gente joven. Creo y veo a la candidatura de Independents per sollana, gente cualificada para gestionar Sollana. OJO……no es mi orientación política!! Pero veo que los otros partidos están jugando con gente Joven!! Estaremos al tanto con las campañas electorales, aunque todo son promesas. Mucha suerte

    ResponElimina
  7. Novament al sentir-me identificat en un comentari que encara no comprenc perquè se'ns ataca novament, estic en el meu dret de contestar, i no vaig a fer-ho com a anònim com fan tots.
    Primer que res,la gent jove del poble te molt a dir i molts estan millor formats que els majors.
    Tot seguit dir que la gent jove del Bloc que van en llista no està per a atraure el vot de la gent jove, la gent jove que tenim en llista han anat a mes conferencies i cursos polítics que podràs fer tu en la vida i estan mes que preparats per a portar endavant el poble de Sollana, per a això esta la gent jove del Bloc ahí.ja que parles de capacitat, en la gent jove del Bloc, tenim una llicencià en dret, una en belles arts, un empresari i dos estudiants de facultat, i tots nosaltres tenim moltes hores a les nostres esquenes de cursos de formació política per a poder estar preparats per a portar endavant L'Ajuntament de Sollana.
    Per cert la nostra política no es destructiva de cara a desprestigiar als demés partits, peque com sempre dic, tots som persones sigues del color polític que sigues. bon dia i espere no contestar mes per al.lusions.

    ResponElimina
  8. Tots parleu de conseguir el vot juvenil, pero pareix que tots olvideu que sollana te una piramide de població similar similar o mes exagerada que la de Espanya, es a dir on trovem que hi ha molta gent major mes que gent jove que puga votar. Per no dir que el ambsentisme a l'hora de votar es molt major que al de les persones de la tercera edad. Uns diuen que els joves no son bons per a portar endavant Sollana, pero a dia de hui tenim una cuarentona o per ahí, que encara sap menys. Altres diuen que si tres homes de cap de llista, pero la que tenim es dona i no es que estiga conseguint res per Sollana. Conclusió igual te com vuigues formar la llista, si les persones que inclous en ella no ten ganes o no ho valen igual dona com siga o com li diguen sera un fracas siga del partit que siga! I el dia que el poble de Sollana i els partits politis tinguen ganes de comprendre açò pot ser Sollana tinga algo decent per a funcionar! Mentrestan ens aguantarem vegen les llistes que se presenten. I vos recorde que els que estàn en lliste es perque volen, perque es veuen capacitats per a ajudar a fer coses, tot i que mols opinen que els ultims tan sols fan bulto, fan tant com el primer ja que van a les reunions i ajuden al partir o van al pleno i ajuden a l'ajuntament a que Sollana tinga coses bones, que les males ja venen soles!

    ResponElimina